Summa sidvisningar

2014-04-16

slut

För några år sedan fanns den en innebandysida som jag tror hette innebandyuppland eller nåt liknande. Där uppdaterades det senaste i rasande takt till en dag då de plötsligt bara la ner sidan. Så skulle jag också velat haft. Listat som fan och sen bara halt plötsligt sagt att nu räcker det.. Istället har det blivit en långsamt avtagande process med färre och färre inlägg och i princip inga läsare kvar å då faller det sig naturligt att bara lägga av. Skulle gjort det igår på treårsdagen av bloggens födelse men inte ens det fixade jag.. :-( . Så nu är det slut iaf och jag vill tacka alla som läst och kommenterat, det är det som gjort det roligt.
Tänkte starta om på nytt med något helt annat här om nån vecka men då blir det en helt annan inriktning med mycket färre inlägg men betydligt längre texter.
Plockar inte bort bloggen ifall någon ot förmodan skulle vilja läsa lite gamla listor..

Tack och bock!

1 kommentar:

  1. Det har varit roligt och uppfriskande att läsa din blogg Mats! Tack för det! Var ska man nu hitta texter och funderingar kring sådant, som jag inte alltid egentligen är intresserad av, men som hör till att känna till något om.

    SvaraRadera