Summa sidvisningar

2014-04-05

Våren

Som de få läsare, som kanske eventuellt finns kvar, så är det tyvärr så att det inte finns så mycket kvar av denna blogg. Har redan planer på det nya som kommer att komma då jag kommer att skriva mycket mer sällan men med längre inlägg om allt mellan himmel jord (men sport) men mer om det senare..
Idag ska det bli en liten lista iaf och den ska handla om det som är nu, alltså våren. Det b lev ju en minst sagt konstig vinter med extremt lite snö så "våren" kom tidigt men det har ändå tagit tid för värmen att komma men nu känns det som om det är på gång ändå. Tog mitt första löppass i shorts i fredags och det är ett bra tecken!
Här kommer lite förhoppningar inför våren:
1. Bra väder. Varmt, inget regn och mycket sol tack!
2. Roliga 40-årsfester. Det blir ett par fester i samband med min 40-årsdag och jag hoppas att det blir trevliga tillställningar.
3. Mycket fix ute. Det finns alltid mycket att göra i trädgården så jag hoppas att tiden och orken finns till att fixa ute.
4. Grillat. Ingen grillning än, har inte varit in the mood, det får  bli framåt påsken..
5. Glada, friska barn. Alltid det viktigaste!!

Tack för mig och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar