Summa sidvisningar

2014-03-22

Det här är livet

är en fras som Filip Hammars pappa Lars tydligen använder. Den funkar att använda i nästan alla sammanhang och just nu gäller det i prioritering av livet. Tiden räcker inte till att skriv något vettigt här. Även om det från tanke till resultat oftast bra tar 20 minuter att få till något så krävs det att det finns en bra tanke och det omsätts till något i skrift och det har jag inte fått till nu på närmare två veckor. Tanken att sluta helt och hållet har definitivt slagit mig, jag har hållit på med listorna i ganska precis 3 år nu och skrivit en bra bit över 500 listor och nån gång måste det ju ta slut. Har inte bestämt mig helt än så jag släcker inte ner helt och hållet än. Hur som helst.. här kommer fem ämnen som jag borde skrivit listor om den senaste tiden..

1. Sammanfattning av Leksands säsong och förhoppningar inför nästa.
2. Konrads treårsdag
3. Bakslag i vädret och den förrädiska våren
4. Sammanfattning av vintersportsäsongen
5. Värdelös lördags-TV..

Tack för ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar