Summa sidvisningar

2013-06-25

allsång

Idag så var det allsångspremiär för Sigrid. Hon höll sig vaken hela programmet och sjöng med till gyllene tider. Så pappa var nöjd. Hon hade lite svårt med med namnet dock. Programmet fick heta Alfons på skansen tills jag förklarade hur det hängde ihop. Om Måns slutar som programledare så tror jag att jag skulle kunna bli en bra ersättare, bara jag slapp sjunga så mycket och isf skulle detta bli min artist uppsättning!

1. Lasse Berghagen. Allsångskungen är självklar i mitt program.
2. Håkan Hellström. Brukar alltid få igång publiken.
3. Lisa Nilsson. Lite tråkig men har kanske den bästa rösten av de kvinnliga sångerskorna i detta land.
4. Magnus Uggla. Hela han är ju en enda allsång. Får igång publiken bra.
5. Agneta Fältskog. Den perfekta avslutningen ( om hon lovar att köra en mix av abbalåtar). Det är ju inte så troligt så jag garderar henne med Björn Skifs..

Första inlägget skrivet på surfplattan. Funkade bra det med. Tack och godnatt!

1 kommentar:

  1. Det vore väl jättekul att ta med Sigrid till Skansen någon gång!! Så kul med hennes Alfons!

    SvaraRadera