Summa sidvisningar

2013-06-28

Dygnsrytm

Har kommit in i en väldigt dum och konstig dygnsrytm nu under ledigheten. Jag sitter uppe sent på nätterna och sen vaknar jag trött när Konrad väljer att gå upp. Varför inte gå å lägga sig i normal tid. Ja inte vet jag, Kanske är det känslan att man kan vara uppe och inte behöva tänka på jobb. Vad gör jag då uppe, jo...

1. Kollar på dåliga filmuppföljare. Jurrasic Park 2, Snuten i Hollywood 3. Sommarablån är full av filmer som man sett förr men som man lät fastnar vid.
2. Spelar spel på surfplattan. Har nu fastnat på Hill Climb Racing. Sjukt beroendeframkallande.
3. Rensar på mappar. Försäker ta tag i att rensa ut saker som är sparat på datorn sen typ 2005. Fast jag har bytt dator en massa gånger så hänger liksom mina skolsaker med ändå. Mycket är bra men det mesta kasserar jag.
4. Läser. Så skönt att sitta i ett tyst hus och läsa. Köpte en bok om Metallica igår, den tänkte jag börja med imorgon!

Det får räcka för ikväll, gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar