Summa sidvisningar

2013-07-11

svensexa

Jag kan  inte  säga att jag är en stor expert på området svensexor men det har blivit några stycken och i lördags så blev det väldigt lyckat så idag får det bli en lista på saker som jag tycker är viktiga.

1. Överraskningen. Det gäller att den som ska kidnappa inte ens har den minsta aning att det är på gång. Helst ska man skrämma upp personen några helger innan så att han tror att det är dags.
2. Kidnappningen. Måste ske med storm så personen hinner bli rejält överraskad och gärna lite skraj.
3. Förnedring. Bör ske så lite som möjligt. Har aldrig förstått mig på det det där med fula kläder och konstiga och pinsamma uppdrag. Jag skulle själv inte vilja vara med om sånt.
4. Aktiviteter. Göra saker där alla kan vara med och där man lär känna folk som man kanske inte umgåtts så mycket med tidigare är klockrent. Whiskyprovning, go-cart, paintboll, femkamp. Finns oändligt många bra förslag.
5. Kaffedrinkar. Efter en dag som oftast är full av alkoholintag av olika former så behövs sällan drinkar efter midnatt. Undvik framförallt kaffedrinkar. Dom smakar bara skit!!.

tack för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar