Summa sidvisningar

2011-04-18

Fem idrottsmän som jag skulle vilja se i "Mästarnas mästare"

Söndagens "Mästarnas mästare" är en av veckans få TV-höjdpunkter. Tycker det roligaste är att se lite andra sidor av de idrottsstjärnor som man följt sen barnsben. Funderade ikväll under programmet på vilka som jag skulle vilja ha med i programmetn om jag själv fick välja. Några av mina absoluta favoriter är/har redan varit med (Elofsson, Holm, Stenmark, Wassberg, Brolin) men här kommer listan på de jag verkligen skulle vilja se, om det nu blir fler säsonger. Alla dessa har jag verkligen sett upp till och de har givit mig många härliga idrottsminnen.

1. Mats Wilander
2. Gunde Svan
3. Henrik Larsson
4. J-O Waldner
5. Jonas Bergqvist

Som synes bara män. Det kommer en lista med kvinnor också, men det blir en annan dag.

3 kommentarer:

  1. 1. Foppa
    2. Mats Sundin
    3. Ove Kindvall
    4. Sven Nylander
    5. Tomas Fogdö

    SvaraRadera
  2. Bra lista men Fogdö känns ju lite svårt med hans handikapp ;)

    SvaraRadera
  3. Ja nu är Robban Prytz redan har varit med så programmet överflödigt. Hoppas Prytz för göra en egen talkshow snart!! / Lobsta

    SvaraRadera