Summa sidvisningar

2011-04-25

Top 5- Filip&Fredrik

Detta inlägg skulle ha lagts ut förra måndagen men av någon anledning så fösvann det.. Eftersom det var aktuellt just för måndagar så fick det vänta en vecka innan det hamnade på sidan!

Igår skrev jag att Mästarnas mästare var ett av veckans få TV-höjdpunkter. Då hade jag helt glömt bort att Filip&Fredriks nya program "Nittileaks" hade börjat. Första avsnittet förra veckan var lovande, får se om de fortsätter på samma spår. Filip&Fredik har gjort en hel radda olika TV-program de senaste 10 åren och en del har varit sjukt roliga medan andra har varit lite sådär minst sagt.. Här kommer min top-5 lista över deras bästa program!

1. 100 höjdare säsong 1
2. High chaparall
3.100 höjdare säsong 6
4. Grattis världen
5. Ett herrans liv

2 kommentarer:

  1. De toppar min lista över "TV-profiler jag ogillar djävligt mycket", i övrigt ingen kommentar. Förstår inte vad det är för roligt med lyteskomik.

    SvaraRadera
  2. Det var ju bara för att de förstörde Oscarsgalan som du tycker så.. Testa att kolla på nittileaks på måndagar så kanske du ändrar dig..

    SvaraRadera