Summa sidvisningar

2011-04-30

Tribute to Nisse and his car!

Jippie, nu har jag fått mina första kommentarer på bloggen. Min gamla vän Nisse har kommenterat flera inlägg och även gjort lite egna listor, kul! Därför kommer här en lista dedicerad till honom  nämligen Top-5 kompisars bilar. Nisse är verkligen inte själv nån bilfantast men första platsen på listan är hans!

1. Lilla Blå. Vad märket är är egentligen helt oviktigt, i bekantskapskretsen vet alla vilken bil man pratar om. Har varit med på otaliga semestrar och badturer. Är trång och saknar AC men det spelar ingen roll. Lilla Blå är alltid Lilla Blå!
2. Petters Porsche boxter. Jag åkte inte med den så många gånger men när man väl fick åka med så var det häftigt. Den enda av mina kompisar som haft en riktigt cool sportbil.
3. Dales vita golf. Precis sin Nisses, en riktig semesterbil. Väldigt många badresor och framförallt en av bilarna under den klassiska Sverigeresan-99. Bilen sköttes exemplariskt av Dale och höll länge
4. Jonas och Mats B:s focusar. Inte så mycket för själva bilen utan mer för vi under ett par år hade likadana bilar.
5. Lindhs v40. Kanske en liten skräll men med denna bil så blev det många resor till Allianshallen och även andra idrottsanläggningar runt om i Uppland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar