Summa sidvisningar

2014-02-20

gammal

Den här veckan har jag verkligen känt mig gammal. Ja, jag fyller ju 49 här i år men jag brukar ändå känna mig ganska så ung och pigg men inte nu under denna sportlovsvecka. Här är något av det jag har gnällt och klagat över...

1. Ont i ryggen. Vet inte om det var snöskottningen när vi kom eller den hårda sängen. Ont har jag haft under veckan iaf.
2. Ont i knäna. En halvdag med slalom med Sigrid som inspirerad lärare, det räckte för mig. Kändes som om knäna värkte i varenda sväng.
3. Trött. Ledig vecka, då brukar jag kunna njuta och vara uppe sent men denna vecka så har jag knappt varit uppe efter 22.30..
4. Inget vin. Ledighet brukar vara lika med några glas vin på kvällen men det har inte varit att tänka på. har kört alkohol fri öl istället.
5. Dåligt flås. Tror fortfarande att min kondition är ok men idag när jag drog Konrad för pulkabacken så undrade jag verkligen. Jag blev skittrött..

Det var allt för idag. tack och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar