Summa sidvisningar

2014-02-11

Viasat

Ja på OS dag 2 så kom det, klagen på att TV3 hade två enminuts reklamavbrott under 30 kilometers skidlopp. Nej fy tusan för dumingarna som förstör sändningarna... nej allvarligt så tycker jag (utan att alls sett allt) funkat riktigt bra. Det enda som jag stöd mig på att är att man tvingas betala en massa pengar för att kolla på viaplay på mobilen/platten/datorn, Här är en del av sakerna som jag har varit mest nöjd med hittills.

1. Bra kommentatorer. Saknar knappt nån från SVT, kanske Jakob Hård då. Definitivt inte Ulfbågen..
2. Nya röster. Lisa Miskovsky bl.a. och även Kluft i en helt ny roll som programledare. Bra drag.
3. Allt sänds. Nu kan ju inte jag se allt men bara själva känslan att trean och tian sänder i princip ehla tiden känns bra på något sätt.
4. Snygga sändningar. Allt är välgjort och välproducerats. Väldigt proffsigt.
5. Skönt studiosnack. Bra gäster med koll, lagom lättsamt men ändå seriöst. Studion får många pluspoäng av mig!

Det var allt för idag, tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar