Summa sidvisningar

2011-10-11

Fotbollsexperter #2

Ja idag kommer då rankingen över de som kommenterar fotboll som inte är så himlans bra, eller rättare sagt dessa herrar som gör att man helst bara vill stänga av TV:n eller i alla fall stänga av ljudet.. Även om detta är mina personliga åsikter så undrar man ju ibland hur TV-bolagen har tänkt när dessa personer har anställts..Vissa av personerna på listan är (vad jag vet) inte kvar men de får ändå vara med på listan.

1. Bosse Pettersson. Klarar inte av att lyssna på honom. Han kan inte så mycket, känns ofta som han har fel och åsikterna om hur olika lag ska spela är ibland helt uppåt väggarna.
2. Anna Pojanen. Hennes åsikter kanske var ok, det minns jag inte men hennes röst gjorde det helt omöjligt att lyssna på vad hon egentligen hade att säga.
3. Pontus Kåmark. han fick väl sluta alldeles nyligen? Det gjorde mig ingenting för jag tyckte inte han tillförde någonting utan sa mest självklara saker som vem som helst kunnat sagt.
4. Chris Härenstam. Här har jag verkligen ändrat mig. När han var på Eurosport för 1000 år sen gillde jag han skarpt men nu tycker jag att det blir för mycket. Pratar alldeles för forcerat och det känns som om varje händelse under matchern förstoras upp. Däremot tycker jag att han är bra i morgonsoffan i SVT på måndagar..
5. Malin Swedberg. Jag vet inte om hon är kvar? men hade alltid populistiska åsikter och sa det som majoriteten av svenskar tyckte (bort med Lagerbäck, ut med Svensson) osv.. Det fanns aldrig nåt direkt resonemang om varför utan det var bara så det skulle vara. Nej hon var(eller är)inget vidare..

Ny lista när jag får tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar