Summa sidvisningar

2011-10-10

Fotbollsexperter

Nu när det är avgörandets stund imorgon med match mot Holland så har jag fastnat lite i fotbollsträsket. Idag och imorgon så tänkte jag ranka de bästa och sämsta fotbollskommentatorerna. För att göra det enkelt så slår jag ihop det så att det både rör kommentatorer och experterna på sidan om..För mig känns det ändå lite luddigt ibland vem som är vad så det är lika bra att köra alla på ett bräde. Sen är det så att jag har inga canal+ abonnemang och jag skiter fullständigt i engelsk ligafotboll så de som kommenterar dessa matcher har jag ingen koll på så jag missar säkert någon som är bra där. Här kommer listan!

1. Glenn Strömberg. Lugn och sansad. Säger bara något när det behövs och har alltid bra och ickepopulistiska åsikter.
2. Lasse Granqvist. Funkar bra överallt. Har bra koll på läget och håller intresset uppe under matcherna
3. Jesper Hussfeldt. Stabil i alla olika roller som han har. Påläst, kunnig och har en behaglig röst att lyssna på.
4. Jens Fjällström. Ger alltid ett sympatiskt intryck. Är alltid väl påläst och säger saker som man fattar och lindar inte in i massa konstiga facktermer.
5. Patrik Ekwall. Tycker att han har sunda åsikter och står för det han säger.

Imorgon kommer förhoppningsvis en lista med dem som jag inte gillar lika mycket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar