Summa sidvisningar

2013-05-07

Bra på TV just nu.

Nu när men det börjar bli varmare ute så vill man ju inte gärna sitta inne framför TV:n men jag tycker att det är ganska avslappnande att kolla en stund innan läggdags efter barnlägning, träning och jobb. Jag har några favoriter just nu som jag gärna kollar in.
1. Den stora ölresan. Det kan ha varit min gamla kompis Dale som tipsade om detta. Hur som helst är det ett underbart program som handlar, ja just det, om öl. Väldigt underhållande och även lärorikt.
2. Nugammalt. Flip&Fredriks nya är rappt, roligt och intressant. Om händelser som format Sverige genom historien.
3. Mästarnas mästare. Snart finaldags. Denna säsong är den som jag följt minst. Tycker att det blir lite segt med mycket samma grenar och sen tycker jag inte riktigt de har fått de allra mest intressanta deltagarna.
4. Amerikanska Late night talk shows. När man har svårt att sova så är det perfekt med Letterman eller den nya favoriten Jimmy Fallon. Roliga superstarsgäster och lagom roliga intervjuer. Perfekt innan man ska somna.
5. Let´s dance. Fredagens stora höjdpunkt med dans och härlig musik. Nej jag skämtar bara. Det suger fortfarande..

Tack för idag. Snart är det helg igen..

1 kommentar:

  1. Här i Bertis har vi ocksp njutit av Ölresan. Ett toppenprogram när SVT är som bäst: folkbildning, roligt, Europa mm... Kanske om vin nästa gång.

    SvaraRadera