Summa sidvisningar

2013-12-23

All I want for Christmas is

you, sjöng Mariah Carey i en av de mest sönderspelade jullåtarna för typ 20 år sen. Jag vet inte vem hon sjöng om eller om det är hon själv som skrivit låten men det är en fin tanke, att skippa allt det materiella under Julen. Våra barn blir ju såklart överösta med mängder av Julklappar men vi vuxna försöker att köpa så lite som möjligt till varandra. Men det finns vissa saker som jag trots allt faktiskt skulle vilja ha så tomten (jag utgår från att du  läser bloggen) har du tid så kan du väl svänga förbi med någon av dessa saker!

1. En ny mobiltelefon. Är less på att ha en telefon som bara går att ringa på. Vill ha iaf några användbara appar och möjlighet att kolla nätet.
2. En egen surfplatta. Just nu har vi en, snart två men man får väldigt sällan sitta å kolla själv utan att barnen ska spela nåt spel eller kolla på nån film så jag önskar mig en egen platta med egen inloggning som bara jag kan.
3. Träningskläder för vinterbruk. Har heöt värdelösa kläder för vinterlöpning och/eller skidåkning så det skulle jag verkligen behöva.
4. Slalomskidor. När vi ändå är inne på samma ämne..OM det blir nån snö i år så skulle jag behöva ett par skidor för att hänga med Sigrid nedför pisterna.
5. En riktigt bra skrivdragare. Ett av batterierna har kort livslängd och det andra är trasigt. Jag behöver verkligen en ny men det är liksom annat som alltid går före men jag skulle verkligen vilja ha en!

Det var allt för mig för idag. Merry Christmas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar