Summa sidvisningar

2013-12-14

Måsten


Nu är det inte långt kvar, en vecka kvar att jobba, 1 1/2 vecka kvar till Jul. Som vanligt så är man sjukt trött nu på slutet och vill helst bara göra ingenting men riktigt så funkar det inte tyvärr. För att man ändå ska orka de här sista dagarna innan Julen så har jag några saker som gör livet lite lättare och här kommer listan över mina måsten under december.

1. Se sunkiga julfilmer. Bra sätt att ladda upp, och samtidigt slappna av på, det finns en hel del olika filmer som dyker upp varje år vid denna tidpunkt.
2. Dricka julmust. Dricker aldrig läsk men till Jul så vill jag gärna dricka min must.
3. Käka julskinka. det är bara jag i familjen som gillar skinkan så vi gör aldrig egen skinka utan det får bli färdig, köpt men det funkar bra det med. Självklart med stark senap till.
4. Räkna julkort. Jag gillar att skicka julkort men jag gillar ännu bättre att få dem. Jag brukar räkna och jämföra mot tidigare år.
5. Lyssna på julmusik. Det är ju bara några veckor per år så det är lika bra att köra all in med jullåtar under den tiden.

Återkommer imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar