Summa sidvisningar

2013-12-21

julledigt

Så var det äntligen lite ledigt. Är helt sjukt trött och är in stort behöv av sömn, lugn och lite tid för mig själv. De sista två veckorna har varit brutalt jobbiga men nu så är det över. Här är fem saker som jag ser fram emot under den 18 dagar lång ledigheten.
1. Jul. Ska bli kul och se om tomten kommer, om Konrad blir rädd och om vi lyckas lura Sigrid ytterligare ett år.
2. Nyår. En av mina favorithögtider som i år kommer att firas hos oss i Björklinge.
3. Vara ute. Har blivit för mycket innevistelse den senaste tiden. Även om vädret är piss så ska jag vara ute mycket!
4. Umgås. Hoppas att jag hinner umgås lite med kompisar som man aldrig hinner med annars.
5. Vila. detta behöver jag sjukt mycket just nu så jag hoppas det blir en del av detta.

1 kommentar:

  1. Lycka till med detta Mats. Du är verkligen värd all vila och återhämtning.

    SvaraRadera