Summa sidvisningar

2013-10-29

Kort ledighet

Imorgon, typ vid lunch så tänkte jag stämpla ut från gruvan och ta några dagar ledigt. Ska bli sjukt skönt att få lite extra vila. Som vanligt är detta den period under läraråret när man är som mest sliten och behov av lugn.
Här är några av de saker som jag tänkte ägna mig åt under ledigheten.
1. Byta till vinterdäck. Ingen snö på väg men det är ändå skönt att få det gjort.
2. Fira Halloween. Vi ska fixa pumpor, dekorera huset och på fredag så ska Sigrid ha halloweenfest!
3. Gå på bio. Nu när mörkret sänker sig tidigt så är det en utmärkt sysselsättning att ta med sig barnen på bio.
4. Sova lunch. Konrad sover fortfarande lunch en stund varje dag. Nu när jag är ledig så ska jag också göra det.
5. Fixa ute. Det är lite av sommaren som ska städas undan ute och nu är det sista chansen at fixa iordning!

Så, det är vad jag ska pyssla med den närmsta tiden!

1 kommentar:

  1. Härligt, härligt!! Och nu har ni fått en kamera att ta roliga kort med.

    SvaraRadera