Summa sidvisningar

2013-10-18

resor

Sämsta bloggveckan på länge. Hoppas att släpper lite med allt annat runt omkring så att jag hinner skriva lite mer..
Denna helg är en stor del av mitt gamla kompisgäng på weekendresa. Jag fick slänga in handduken denna gång (om man nu kan säga så). Penga- och tidsbrist gjorde att det var i princip omöjligt att följa med på utflykten till Belgrad. Om jag ska vara helt ärlig så lockade faktiskt inte resmålet så mycket heller. Däremot om jag hade haft pengar och tid så skulle jag gärna sticka iväg på en weekend och just nu så är jag sugen på dessa resmål..
1. Rom. Italiens huvudstad har jag inte varit i och ett höstbesök för att komma ifrån rusket här hemma skulle vara perfekt.
2. Venedig. Lyssnar just nu på Dan Browns Inferno och den utspelas där. Det verkar finnas hur mycket historia som helst att se i den staden så dit skulle jag gärna åka.
3. Madrid. Jag gillar Spanien och har hört mycket gott om huvudstaden (fast inte fotbollslaget). skulle gärna åka dit några dagar.
4. Dublin. Var där en gång för typ 15 år sen. Maten var väl ingen höjdare men publivet var super. Stort utbud och mycket trevligt folk!
5. Palma. På Mallorca ligger staden som kombinerar cityliv med sol och bad- en lite längre weekend dit skulle inte vara fel!

Nej nu i helgen så måste jag verkligen få till lite skrivande!!! Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar