Summa sidvisningar

2011-07-21

Typ tillbaka

Ska snart börja uppdatera ordentligt igen men vi har haft minstingen på sjukhus några dagar nu och då känns det inte helt relevant att publicera mer eller mindre banala småroliga listor. Men nu är faran över för denna gång så jag behöver bara samla lite kraft så ska listorna snart komma igång med ordentlig fart igen! Som en aptitretare så tänkte jag bara gå tillbaka till några av de gamla listorna med lite kommentarer..

Den 2/7 så hade jag ett inlägg om de böcker som jag hoppades hinna läsa i sommar. Det har gått sådär kan man säga. Är klar med ettan och tvåan men övriga på listan är olästa. För att försvåra det ännu mer så har jag valt en helt annan bok som inte är med på listan att läsa nu. Den heter "The reversal" och är Michael Connelys senaste verk som jag hittade på engelska i Leksand. Det lutar åt att det blir sommarens sista bok så övriga på listan för bli till hösten istället..

Den 17/6 handlade listan om filmer som visas för ofta på TV. Denna lista har visat sig stämma väldigt bra då de flesta av filmerna har visats under sommaren.. Måste göra två tillägg som borde varit med: Dum, dummare som går asofta och sen självklart James Bond som dyker upp när man mins anar det på nån av alla kanaler..

Den 3/7 skrev jag lite om fastfood-träsker som jag numera inte har så mycket för. Ett tydligt exempel: Jag och Siggan var på eget upptåg i Falun och då skulle hon såklart äta chickybits. Hittade ett gatukök som hade det och jag tog då en kebabrulle. Förr så var det min absoluta helgfavorit men nu smakade det bara starkt och flottigt..

Jaja detta var bara ett litet mellaninlägg. Imorgon är jag tillbaka på riktigt. Nu jävlar ska det listas igen, ska bli kul att köra igång igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar