Summa sidvisningar

2013-08-04

semestersammanfattning

Ja officiellt är väl inte min semester slut men Pernilla börjar jobba imorgon och jag ska börja inskolningen på barnens nya dagis så även om det kan bli några till sköna veckor så känns det som om verkligheten återvänder nu.. Ska bara kort återvända till listan jag skrev den 17/6 och sammanfatta vad jag skrev om semestern då och hur det blev..

1. Softa. Japp, soft har det varit. Vi har valt att inte jobba så mycket med husprojekt utan tagit en sommar i lugn och ro. Det har verkligen behövts. Visserligen känns det lite jobbigt att en del större projekt är ogjorda men så får det bli ibland.
2. Bada. ja jävlar vad det har badats denna sommar. Sigrid och Konrad har verkligen varit som fiskar i vattnet och jag har glatt hängt på. Har ingen statistik på det men denna sommar måste ligga top-3 i antal bad och det är inte slut än.
3. Grilla. Ja vi har grillat mycket men har haft rätt dålig fantasi och det har inte dykt upp så mycket nytt på grillfronten denna semester. Men som sagt, Webern har fått jobba hårt.
4. Sola. Varit ute i solen mycket, ja, solat mcyket nej.. Det får vänta till barnen blir lite äldre och lugnare.
5. Sova. Nope. Sena kvällar för mig som har svårt att komma i säng men KOnrad har haft svårt att ta sovmorgon så nej sömnen är nåt som saknats under denna semester.

Senare så bli det en sammanfattning av hela sommaren, men det väntar jag med nån vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar