Summa sidvisningar

2013-08-28

Träning

Jag skrev i högen på facebook om hur besviken jag blev när jag tog tid på en springrunda. Jag trodde helt enkelt att jag var snabbare. Sen barn två kom för 2 1/2 år sen är det i princip endast löpning som jag hunnit med i träningsform och det har blivit mycket av den varan, just därför så var det rätt knäckande att det inte blivit nån förbättring så därför blev det lite ursinning backlöpning idag. Fast egentligen så skulle det vara kul att göra nåt annat som omväxling så om barnen hade varit större, om jag inte hade suttit och jobbat vareviga kväll och om jag hade haft en massa pengar så skulle jag gärna gjort något av detta som komplement...

1. Tennis. Spelade aktivt i kanske sju-åtta år men var absolut ingen stjärna. Hade en ok forehand och ganska bra spelsinne. Skulle vara kul att ta upp igen och lira nån gång i veckan.
2. Golf. Noll rundor 2013, Usch. Tänk att spela kontinuerligt hela sommaren och sen åka iväg på nån vinterresa och spela lite mer, få hoppas att nåt av barnen vill hänga på.
3. Innebandy. Har varit sporten för mig under stora delar av mitt vuxna liv men det var faktiskt inte många säsonger som jag spelade fullt ut då tränarsysslan ganska tidigt tog över. Skulle vara kul att lira bara på skoj nån gång i veckan, dock inget seriespel, vill inte ha helgerna uppbokade.
4. Basket. Kanske den roligaste sporten. Finns det nån korpenserie kanske? Får träna lite på hoppskottet isf..
5. Hockey. Bara om jag får spela i Leksand, i första femman!!

Tack o gonatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar