Summa sidvisningar

2013-08-24

sorry

Kände att det var läge för en paus efter tisdagens inlägg. Tycker ofta jag brukar ligga rätt med mina inlägg men det jag skrev om Hollywoodfruarna kändes helt fel efter ha sett programmet. Kommer aldrig mer se det. Den nya tanten Siv Cotton var totalt se galen och bara superpinsam men det var inget mot Gunilla Persson. Hon var totalt galen och skulle slåss med en av hushållerskorna mitt framför ögonen på sin dotter. Usch nej tack!
Bara för skojs skull så kollade jag upp vad man kolla på istället kl.21 en tisdagskväll...
1. liv på mars. Kunskapskanalen visar en dokumentär om detta.
2. CL-kval. Sista matchen innan vi vet vilka som går vidare till gruppspelet. Elfsborg är ju utslagna redan men det kan bli spännande ändå.
3. Vänner. Comedy central kör dubbelavsnitt av världens bästa sit-com genom tiderna varje kväll. just nu season 1.
4. 2 1/2 män. De nyare programmen med ashton kutcher är ju rätt k ändå.. Rätt skön vardagsunderhållning.
5. Nyheter. Alltid bra att uppdatera sig på kvällen om vad som han under dagen.

Så, där har ni det, min tisdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar