Summa sidvisningar

2013-11-01

november

Innan jag  går in på at skriva lite om den helvetiska månaden november så måste jag bara berätta att oktober blev den näst bästa månaden sen jag började blogga o antalet besök, trots ett par perioder utan inlägg, underbart! Fortsätt att gå in och läs!

Nu till något mindre kul, november. 9 år av 10 är det den sämsta månaden på året, det handlar bara om att överleva fram till december och nåt slags jullugn kan infalla. Det värsta med månaden är mörkret, slasket och att allt bara är så sjukt grått.

För att försöka liva upp denna helvetiska månad så tänkte jag idag lista några roliga saker som händer under denna månad, eller iaf som jag hoppas ska hända.
1. hockey i Leksand. Hade tänkt att åka upp och se matchen idag mot Frölunda men det blev inte så men den 23/11 så ska jag och en kompis åka upp och kolla på Leksand mot luleå, det ska bli kul!
2. advent. Sista helgen är det advent och då är det ok att dricka glögg, julmust och käka pepparkakor.
3. snö. Inte för tidigt och inte för mycket men lite snö kan allt få komma så det kan bli lite pulka och skidor.
4. Bus med barnen. Hoppas på lite besök på Fyrishov, kanske nåt biobesök eller någpt annat kul att göra.
5. bra blogginlägg. Med trist väder ute och mindre att göra på tomten så blir det. förhoppningsvis mer tid över till att skriva spännande inlägg här på bloggen!

Ok det var det som jag hade att komma med idag. Hörs igen i helgen!

2 kommentarer:

  1. Kanske det skulle finnas någon film, som ni två vuxna ska kunna gå på, också som något trevligt i höstmörkret. Barnvakt en kväll!

    SvaraRadera
  2. Jättekul, att så många läser bloggen. Grattis!

    SvaraRadera