Summa sidvisningar

2013-11-27

snart över

Tänk att det är samma sak varje år. Innan november börjar så är det superångest och bara depp. Sen går det ganska fort och sen så är december där med lite ledighet och en hel del julstök att liva upp sig och familjen med.
Har tyvärr drabbats av en skopa bloggtorka för tillfället. När jag är ute och springer brukar det alltid dyka upp idéer i huvudet men idag på rundan så var det helt tomt i huvudet. Det kan iofs ha berott på att jag fick fokusera på att inte ramla och slå ihjäl mig i ishalkan. Hur som helst så har jag inga roliga listor på gång så idag blir det bara en lite lagom tråkig lista över fem saker som jag ser fram emot under december månad!

1. Julmys med familjen. Vi har redan tagit fram en del adventspynt och om jag känner Pernilla och Sigrid så kommer granen upp ganska så snart.
2. Glögg och pepparkakor. Känner att jag snart måste ta årets första mugg glögg, med mycket russin och mandlar.
3. Julfirande. Hoppas på ett lugnt firande med god mat och glada barn. Det lär inte bli så mycket julklappar för mig men om jag får något alls så vill jag nog ha nån bra bok att läsa under lovet.
4. Uteaktiviteter. Hoppas på en hel del snö under andra halvan av månaden iaf. Då ska det åkas skidor och pulka!
5. Nyår. I år är det dags för oss att hålla i nyårsfirandet. Ska bli kul!

Så.. får se om det blir någon bättre inspiration framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar