Summa sidvisningar

2014-01-26

sjukt

Jag är extremt sällan sjuk, ja ok kanske nån magsjuka då men annars brukar jag klara mig när de andra här är dåliga. Men idag då har jag varit riktigt sänkt med ont i huvudet och hosta from hell. Hoppas att det går över snart. Det finns mycket som är dåligt med att vara sjuk och här kommer fem av dessa saker.

1. Man orkar inget. Orkade inte ens leka tjuv och polis med barnen idag, illa!
2. Kan inte träna. Är i princip beroende av träning och när jag inte får komma ut så känns det skitjobbigt.
3. Man blir lätt irriterad. Humöret blir dåligt och man (jag) stör mig med på småsaker och blir ofta grinig.
4. Svårt att sova. Med ont i huvudet och hosta så blir det svårt att få ihop sina 6 timmars skönhetssömn
5. Maten smakar ingenting. Smaklökarna är döda och ingenting smakar någonting. Trist och segt!

Tack för idag. Gonatt!

1 kommentar:

  1. Usch, det är inte kul att vara sjuk. Tyvärr anses man inte vara jättesjuk och kanske man måste släpa sig till skolan och undervisa ändå. Och så är man så väldigt matt och blir på dåligt humör. All min sympati!

    SvaraRadera