Summa sidvisningar

2014-01-09

vinter

Imorgon kommer snön förhopningsvis och till helgen ska det bli kallt. Äntligen säger jag /även om det är skönt att slippa varma kläder och att skrapa bilen...). Dessa saker längtar jag mest efter:

1. Skidåkning. Jag måste bara få komma ut åka skidor. Dom har stått på vinden alldeles för länge. Får se om tekniken är lika usel som den var i början på förra vintern.
2. Lek i snön. Vi hade så himla mycket kul med snöleken förra året. Om det blir mycket snö så ska vi bygga en grym snökoja.
3. Långfärdsskridskor. Förra året blev det mest skidor men i år så vill jag åka mer skridskor också. Hoppas få med mig resten av familjen också.
4. Sol. Med kallare väder kommer ofta solen och den behövs verkligen efter en sjukt grå månad.
5. Pulka. Förra året åkte vi så mycket att t.o.m. jag blev less på det men i år har det bara blivit ett åk så mer av det ska bli kul!

Det var allt för idag, tack o gonatt!

1 kommentar:

  1. Positivt tänkande!! Härligt! Fast det var kallt att cykla hem idag i motvinden.

    SvaraRadera