Summa sidvisningar

2014-01-05

TV-året 2014

Ja som småbarnsförälder så är Tv:n nåt som verkligen betyder avslappning, iaf för mig. På  vardagskvällarna efter läggning, jobb och träning så är det superskönt att sjunka ner i soffan och kolla på nåt underhållande innan läggdags och utan att ha koll på allt som ska visas under året så hoppas jag på följande program.

1. Sveriges mästerkock. har varit mitt favoritprogram de senaste åren, så också i år(hoppas jag)
2. Mästarnas mästare. Är favoritprogram nummer 2. Förra säsongen var den sämsta hittills. Hoppas på uppryckning i år!
3. Vinter OS. Ska bli grymt spännande att se vad Viasat gör av OS-sändningarna
4. Filip&Fredrik. Det gångna året säger de själva är det sämsta för dem vad det gäller TV-produktioner. Året ser men intressant ut med en dokumentär om somaliska bandyspelare men framförallt en roadtrip i USA där Filip ska få leva ut sina önskedrömmar. Kan bli hur kul och bra som helst.
5. Sherlock. har inte sett denna serie men jag har hört många som lovordat den och den har fått väldigt höga betyg på imdb.com så den ska jag se!

Så det var allt för idag, gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar