Summa sidvisningar

2012-12-30

2012 i bloggen

Ok på årets sista dag kommer också ett sista kort inlägg. Här kommer lite korta punkter om min lilla blogg som jag gillar så mycket, som jag ibland blir sjukt less på, som jag ibland vill lägga av med, som jag ofta tycker borde ha flera läser etc etc. Här kommer Dagens lista år 2012

1. Antal inlägg: 234. Knappt godkänt men med tanke på en del perioder med sjukt mycket jobb och sjukt mycket sjuka barn så får jag väl ge mig en tvåa i betyg..
2. Mest lästa: Mästarnas mästare, epilog: 79 läsare. Det är typ så många läsare jag skulle vilja ha varje dag, minst..
3. Bästa månad: April med 1731 träffar. Återigen, det är på den nivån jag skulle vilja ligga på varje månad.
4. Sämsta månad: Juli med 180 träffar. Ja jag kanske inte skrev så mycket då men ändå ett totalt uselt resultat.
5. Populäraste land. Efter Sverige och USA(där jag har en del familj och vänner) så är landet som flest kollar in sidan från mycket överraskande Ryssland..

Vi ses 2013!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar