Summa sidvisningar

2013-02-06

Saker som jag inte gör längre

Kollar fotboll, jobbar och gör lite andra grejer på samma gång. Inget görs väl med fullt intresse, ett tydligt tecken på att det borde vara dags att gå å lägga sig. Dock så finns det en hel del kvar att göra så det dröjer nog en stund. Passar på att skriva en lista så länge. När jag kollar på fotbollen så inser jag hur kul det skulle vara att se den nya friends arena men jag inser också hur långt borta detta är. Kom på en hel del grejer som var givna att man gjorde förr men aldrig gör nu och här kommer en liten lista över några sådana saker.
1.       Gå på fotbollslandskamper. Under några r, typ 1998-2003 så var jag på typ alla landskamper på Råsunda. Nu finns det inte på kartan att svänga iväg en onsdagskväll för att heja fram Sverige. TV:n duger det med..
2.       Hänga på Flurran. En gång per år mot en gång i veckan. Det är ganska stor skillnad det. En gång i veckan var väl kanske tio år sen så det var ju ett tag sen, men ändå..
3.       Gå på bio. Senaste filmen jag såg var antingen Australia eller nån av Pirates-filmerna, Inte i förra veckan direkt. Jo föresten jag var på kortfilmsfestivalen med skolan för två år sen, men det kan väl inte räknas.
4.       Hänga i innebandyhallen. Första punkten som jag faktiskt saknar lite. Att hänga i Allianshallen, ta en korvmeny, snacka lite skit och kolla på nån sunkig div.6 match, det kan jag verkligen sakna.
5.       Läsa en bok. Här handlar det mycket om ork. Det finns nog en del tid egentligen men jag är ständigt trött och orkar helt enkelt inte.

Det var allt för idag. tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar