Summa sidvisningar

2013-03-24

Håkan

För nån vecka sen kom Håkan Hellströms nya singel ut. Han har, sen genombrottet 2000, hållit en otroligt hög nivå. Ok han har gjort nån skiva som varit lite sämre men det mesta har varit bra eller mycket bra. Den senaste, Det kommer aldrig va över för mig, är inget undantag. Det är en riktig rockdänga som kommer högt upp på hans lista över bästa låtar. Här kommer min favvis top-5 lista med mina Håkan-favoriter
1.       Känn ingen sorg för mig Göteborg. Genombrottshiten från första skivan håller fortfarande och är en svensk klassiker.
2.       River en vacker dröm. En av de bästa låtarna från den senaste skivan, 2 steg från paradise
3.       Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din. En lång låttitel på en låt som jag lyssnat otroligt mycket på. Är med på skivan för sent för edelweiss.
4.       Äntligen på väg. Från EP:n Luften bor i mina steg som kom 2002.
5.       Nu kan du få mig så lätt. Den underbara balladen från den första skivan.

Ok det var veckans sista lista. I veckan som kommer så blir det en sammanfattning av vintersporten och säkert mer om kvalserien. Tack och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar