Summa sidvisningar

2013-03-27

nervös

Ja den här kvalserietiden är hemsk. Det var rätt skönt 2011 när Leksand missade kvalserien. Då slapp man allt. Nu går man mest och är nervös hela tiden. matchdagarna är en pina. Igår stack jag ut på en springrunda bara för att komma ifrån all men då sprang jag bara och funderade olika scenarion beroende på olika resultat..
Oavsett årets utgång så hoppas jag att kvalseriehelvetet är över nu. Jag orkar inte med detta varje mars-april..
ja vad ska jag då ranka idag, Jo tillfällen när jag har varit nervös (och då kanske saker som egentligen betyder något)
1. Barnens födelse. Självklart det mest nervösa då man inte har nån aning om hur det ska sluta och vad som ska komma ut. Solklar etta.
2. Uppkörningen. Jag var inte lika nervös som min gamle vän Johan Heinrici som knappt kunde köra för hans ben skakade men nog var det nervöst allt.. Sen gick det ju bra till slut men ändå, klart nervigt.
3. Nya jobb. Jag har bytt arbetsplatser en del och det är alltid nervöst första dagen när man träffar alla nya kollegor.
4. Löpartävlingar. Nu var det ju ett bra tag sen som jag tävlade men på startlinjen så ville man helst bara därifrån och man var inte alls sugen på att tävla. När väl starten gick så var det inga problem men innan så. Ju kortare lopp desto mer spänning.

Kommer säkert på nåt mer sen men nu får det räcka för denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar