Summa sidvisningar

2013-03-19

Meningslösa kändisprogram

Alltså jag hade en hel del olika uppslag idag men så råkade jag zappa till treans nya ”underhållning” kändishoppet och insåg att jag måste bara få spy lite galla över den genren av TV-program där kändisar ska träna på att bli bra på saker som är ganska svårt att vara bra på. Oftast är Glenn Hysén med och oftast är det helt meningslöst. Det är ju inge kul att se på folk som är dåliga på nåt, även om dom ibland blir lite bättre ju längre tiden går.
Här kommer iaf en lista på fem sånna program.
1.       Let´s dance. Det programmet som gått längst och varit det mest populära. Är väl inne på den åttonde säsongen och ses av en miljonpublik. Har haft svårare och svårare att få ihop deltagare så det kanske blir sista säsongen.
2.       Stjärnor på is. Gick bara en säsong vilket inte var så konstigt. Konståkning med kändisar som knappt kunde stå på skridskor, helt värdelöst.
3.       Maestro. Har redan skrivit om det här på bloggen. Ett program där kändisar dirigerar en symfoniorkester. Kan vara den sämsta TV-idé någonsin.
4.       Mitt liv är ett skämt. Kändisar som försöker bli ståuppkomiker. Jag skrattade inte det halva programmet jag såg.
5.       Rampfeber. Ett program där kändisar skulle sjunga tillsammans med ”riktiga” sångare (typ b-eliten). Blev kanske mest uppmärksammat för den korta relationen mellan Magnus Hedman och Linda Bengtzing som sägs ha startat här.

Ja där har ni fem riktigt usla onödiga Tv-program.. Tack för ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar