Summa sidvisningar

2013-03-17

Semesterfacit

Nej det blev inget av med bloggandet under semestern. Det fanns vara wifi i receptionsområdet och det var ganska uselt faktiskt. Så nu finns det mycket att ta igen, får se hur mycket skrivtid det blir denna vecka. Om det finns tid så tänkte jag skriva lite om innebandyslutspelet, slutet på vinterssportsäsongen, kvalserien i hockey, mästarnas mästare och kanske nåt annat men idag så blir det helt enkelt ett litet semesterfacit.. Punkterna som jag hade med på listan innan rean är i fetstil.

1. Sol. Jo nog var det sol allt. Vi hade två dagar med lite molnigare väder annars så var det perfekt med en lagom värmande sol.
2. Lagad mat. Buffén på hotellet var välfylld och inte förrän näst sista dagen så hade jag tröttnat. De bytte ut många av rätterna varje dag och det mesta kändes fräscht.
3. En öl till lunch. Den lokala ölen som serverades var lagom stark och ljus. Det var perfekt med något svalkande glas till lunchen.
4. Lek med barnen. Ja det blev det mycket av, i poolen, på stranden, på lekplatsen, på balkongen.
5. Träna i värme. Tyvärr så var jag rätt förkyld under veckan och hade rätt ont i hividet under några dagar så det blev inte lika intensiva pass som jag tänkt mig men det blev några sköna ganska lugna löprundor iaf. Även om jag gillar spåret i Bjöklinge så är det faktiskt trevligare att springa längs med Atlanten.

Ok ja det var söndagens korta lista, gokväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar