Summa sidvisningar

2012-02-12

Thomas Magnusson

Dagens deltävling i melodifestivalen var väl sådär om man ska vara snäll. En del av låtarna var ok men till stor del var det ganska låg klass kan jag tycka. Det som stör mig lite är att artisterna satsar så mycket på själva uppträdandet istället för att se till att sången funkar. En av mina favoriter på den svenska marknaden, Thomas Di Leva, gjorde schlagerdebut ikväll. Hans låt var inget speciell men det var ju ändå Di Leva. Synd att han inte gick vidare. Idag så tänkte jag helt enkelt ranka hans bästa låtar enligt mig!!

1. Vi har bara varandra (1989)
2. Kom till mig (1985)
3. Miraklet (1999)
4. Vem ska jag tro på (1987)
5. Själens krigare (1990)

Blev en kort lista så här på lördagskvällen. Mer kommer förhoppningsvis imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar