Summa sidvisningar

2012-10-27

Så mycket bättre säsong 3

Började skriva ett inlägg om ny bra musik men sen kom jag på att Så mycket bättre börjar idag (igen). Jag skrev ju ganska många inlägg om det under förra säsongen och jag tror inte det blir alls lika många inlägg om detta denna omgång. Dels så tömde jag ut ämnet ganska bra och sen så tycket jag att årets uppsättning av artister inte alls var lika intressant som de två tidigare säsongerna. MEN det finns ändå några undantag.
1. Olle Ljungström. I mina ögon en av Sveriges mest underskattade artister. har gjort otroligt många bra låtar och det ska bli kul att höra hans tolkningar av de andra artisternas låtar men även när de andra sjunger hans låtar.
2. Magnus Uggla. Har egentligen inte gillat Uggla sen mitten på 80-talet men han har ju så otroligt många hits så hans "dag" kan bli superkul
3. Maja Ivarsson. The sounds coola sångerska kanske man inte hade väntat sig i detta program men hon är med och kommer säkert att bjuda på en hel del rockrökare. hon har en cool röst och verkar vara ganska cool även som person.
4. Miss Li. Ytterligare en cool tjej fast på ett litet annat sätt än Ivarsson kanske. Har inte gjort så mycket låtar som är kända för allmänheten men hennes versioner av de andras låtar lär bli bra.
5. Darin. En av de bästa som kommit från IDOL. har faktiskt gjort en hel del bra dansmusik och kan säkert göra andra låtar på sitt eget sätt.

Imorgon kommer nog en liten lista om löpning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar