Summa sidvisningar

2012-08-09

Nygamla TV-serier

Såg på en trailer på fyran att 80-talslångköraren Dallas ska börja igen. Tror att jag hade läst den nånstans men faktiskt inte lagt så stor vikt vid det. Men på trailern såg jag att det var ju ett gäng av de gamla (J.R, Bobby) som var med från orginalserien och det var ju faktiskt ganska coolt att dom har dammat av dem efter typ 25 år..Det fick mig direkt att tänka på andra serier som jag ännu hellre skulle vilja se återuppstå.

1. Baywatch. Vad har egentligen hänt med Mitch. Är han fortfarande lifeguard (allra troligast ja). Vad gör CJ, Summer, Shauni och de andra tjejerna som gjorde den röda baddräkten så populär
2. Lagens änglar. Finns advokatbyrån i L.A kvar? Är Arnie fortfarande en playboy. Hur går det för den lätt efterblivne Benny. Intressanta frågor..
3. Twin peaks. Serien som blev en sån snackis när den kom 1990. Den gick bara i två säsonger och den blev alltmer förvirrande ju längre tiden gick. Skulle vara kul att veta vad som egentligen hände med Laura Palmer. Vem var egentligen agent Cooper..
4. Dawsons creek. Dawson, Joey, Pacey och de andra upplevde mer innan sin 18-årsdag än var många gör på en livstid. Är Dawson stor filmmakare i Hollywood. Är Pacey och Joey gifta? Intressanta frågor...
5. Beverly hills 90210. Ja jag vet. det finns en fortsättning, men där fick man ju bara ett litet samkrpv av vad som hänt med Kelly, Brenda och några till. Man vill ju beta vad som hänt med Brandon. Jobbar han på CBS 60 minutes. Är David en känd DJ och har Dylan knarkat ihjäl sig..

Ja imorgon så blir det nog en lista som är tillbaks i verkligheten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar