Summa sidvisningar

2012-08-13

Tv-hösten

Ja nu börjar TV-kanalerna rusta upp inför höstens satsningar. De mesta är som vanligt skit men det finns en hel del som jag kommer att försöka följa.

1. Breaking news. Filip och Fredrik kör samma koncept som förra hösten. de presenterar dagens nyheter på ett lite annorlunda sätt. Blandat genialiskt och plumpt förra hösten, precis som det ska vara alltså.
2. Robinson. Evighetsprogrammet fortsätter. I år med den stora revanschen, alltså folk som varit med men inte vunnit. Robban, Leif , Johnny och förra årets retsticka Hjamltyr kommer iaf att få mig att sitta bänkad framför TV:n
3. X-factor. Idol är nedlagt och detta är den nya talangjakten. en väl inarbetat koncept som gett en hel del stjärnor i USA. Det är alltid kul att se vilka sångbegåvningar som finns i landet och med Andreas Carlsson i juryn så finns det stor chans att de hittar de riktiga guldkornen.
4. Färjan. Ja jag vet att det är totalt intelligensbefriad underhållning men det är så kul att se dessa original som åker på båtarna och alla galna historier. Sen måste jag ju säga att jag saknat Håkan lite. han är ju en sån fantastiskt underhållande person!
5. Hockeyallsvenskan. Vi kommer att ha viasat hockey gratis en bit in under hösten och då kommer jag garanterat att följa återtåg nummer återtåg nummer nio med Leksand. I år går vi upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar