Summa sidvisningar

2012-09-04

Kristallen

Ikväll hålls kristallengalan då årets bästa tv-program och tv-personligheter ska utses. Tror inte att jag kommer att sitta klistrad vid tv:n ikväll (även om det är F&F som håller i galan). Men det är ändå kul att kolla in nomineringarna och själv välja vem man vill se som som vinnare. Här kommer en del av mina favoriter till kvällen.

1. Årets program: Mästarnas mästare. Behandlar de gamla hjältarna på ett bra sätt. Kul tillbakablickar och spännande tävlingar. Ser fram emot nästa säsong som tydligen började att spelas in idag!
2. Årets manliga programledare: Filip & Fredrik. Solklart val. Borde få priset varje år. Allt de gör håller hög klass och de är otroligt produktiva.
3. Årets drama: 30 grader i februari. Brukar aldrigse  svt:s dramaserie men denna kollade jag på och det är jag glad för, den var riktigt bra. Rolig, sorglig, gripande, spännande..
4. Årets dokusåpa: Sveriges mästerkock. Ett av mina favoritprogram. Programledarna Leif, Per och Markus leder programmet bra och sen gör ju de orginella deltagarna sitt till också. Ja plus då matlagningen och utmaningarna som gör programmet till en succé.
5. Årets sportprofil: André Pops. Lysande studioankare på vinterstudio, fotbolls-EM och OS, att han orkar.. Alltid påläst, lugn och gör ett lagom avspänt intryck. Värd alla priser han kan få.

Det var allt för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar