Summa sidvisningar

2013-09-04

Höstens TV som jag inte ska se

Härom dagen så skrev jag om intressanta TV-program för hösten. Det finns mycket uselt också som jag definitivt inte kommer att se. Och här kommer en lista över det.
1. Körslaget. Fyrans flaggskepp kör på med Gry Forsell som programledare. Jag förstår inte konceptet och hoppar med nöje över denna lördagsunderhållning.
2. Torsk på tuben. Trean kör nån modern variant av Knäppa klipp eller vad det kan heta när de kollar på skojsiga youtubeklipp. Känns inte direkt 2013.
3. Livet på operan. SVT kör nån slags reality om svenska operasångare. Den idén faller ju på att man inte känner till några sådana sångare eller sångerskor så då blir det ju rätt trist.
4. Dessertmästarna. Femmans egna bakprogram, nej det har blivit för mycket av detta nu. Vanliga svenskar som ska laga mat och bakverk, så detta skippar jag.
5. Fångarna på fortet. Säsong 177 av detta. Inte mycket nyheter och ungefär samma deltagare. Inget för mig!

Ja det var allt för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar