Summa sidvisningar

2013-09-30

Bra månad

Nu när september sjunger på de sista timmarna så kan de sammanfattas som en bra månad, framförallt då vädermässigt (iaf första halvan). Jobbet har väl också gått bra men det har varit mycket och tufft. Men det jag syftade på i rubriken var att bloggen faktiskt har haft den bästa månaden på nästan ett år. Har fått till några bra inlägg men som vanligt har det blivit en hel del saker som kan anses vara rent skräp men så blir det när man skriver mycket.. Hoppas på många läsare under oktober också och jag lovar att iaf få till några bra inlägg. Här är några av sakerna som jag säkert kommer att skriva om:
1. Leksand. oktober kommer att bli en intensiv månad för hockeykrigarna och det kommer säkert att bli flera listor om det.
2. Allsvenskan. Kommer att avgöras under oktober och det kommer jag självklart att skriva om.
3. Mörker och kyla. När hösten kommer mer och mer så måste man skriva om det för att bearbeta det jobbiga.
4. VM-kval. Mycket sport blir det som vanligt men kanske extra mycket nu. Hamréns öde kommer att avgöras och jag kommer att skriva om det oavsett hur det går.
5. appar/dataprogram. Är inne i en period där jag testar en massa olika roliga och oroliga appar och program till datorn (mest för skolbruk). har varit på gång att skriva om det flera gånger men det har inte blivit av men under oktober så kan det nog bli en del sånt.

Ok, Tack september och välkommen oktober!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar