Summa sidvisningar

2013-04-23

Ett försenat grattis till mig själv

Förra veckan hade jag tänkt kolla upp när det var dags för bloggen att fira två år men jag glömde bort det. Kollade igår istället och insåg då att jag missat tvåårsdagen, illa.. 14 april 2011 skrev jag mitt första inlägg så det blir ett försenat grattis till mig!! Här kommer lite reflektioner från år två.
1.       Det är fortfarande kul. Jag har absolut inte tröttnat och det är få dagar när jag hinner skriva som jag inte har nån inspiration.
2.       Färre inlägg i år. Sjukare barn, mycket mer på jobbet har gjort att antal inlägg har blivit färre men jag är fortfarande rätt nöjd mer kvantiteten.
3.       Fortfarande många läsare. De flesta dagarna när det kommer inlägg så har jag en hel del läsare.
4.       Svårt med variationen. Det blir mycket sport, musik och TV. Det är såklart för att jag tycker att jag har bäst koll där men jag skulle egentligen vilja bredda ämnena lite. Hoppas att det kan bli lite mer om annat under år tre!
5.       Jag fick ytterligare ett uppdrag. I vintras så blev jag ombedd att skriva en gång i veckan på uppsalanyheter.se. Kul att det är någon mer än jag själv som tycker att jag skriver ganska så bra. Hoppas på att få nåt mer skrivaruppdrag under året. Gärna nåt jävligt välbetalt.
Det var allt för idag! Hörs imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar