Summa sidvisningar

2013-04-01

Nytt namn på bloggen

Har gäster ikväll så jag hinner bara med en liten kort hälsning. det är nämligen så att jag har fått en sponsor till min blogg. jag har ökat antalet läsare den senaste tiden och det är fler som fått upp ögonen för det. Det kanske kan ha att göra med att jag även skriver lite på uppsalatidningen.se, vad vet jag. Hur som helst så kommer jag fr.o.m imorgon ha en ny design på bloggen och ett nytt namn. Den kommer inte heta dagens lista utan "Den gyllene listan" då Micke Syd och Göran Fritzsson från Gyllene tider har gått in och betalar en slant till mig varje månad. I och med detta så lovar jag att varje vecka ha med minst en lista som handlar om Gyllene tider och att designen har med bilder på medlemmarna. Jag har också skrivit på att jag inte får skriva i positiva ordalag om Noice eller andra konkurrerande grupper.

Vi hörs mer senare i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar