Summa sidvisningar

2013-04-12

let´s not dance

Ja jag vet att jag skrivit om detta förut men att gnälla på vissa TV-program är ett sant nöje.. Let´s dance är en klar favorit att gnälla på. Jag har varit inne på det tidigare… Vad är poängen med att titta på b-kändisar som gör något de inte är så bra på. MEN det finns faktiskt några personer som gör att jag nog skulle kolla på programmet. Här kommer en lista på det.
1.       Patrik Sjöberg. Tycker att Sjöberg ofta är ganska otrevlig med sitt sätt att vara men i etta program skulle det vara bra att ha med han som en person som kan säga ifrån mot den otroligt ocharmige Tony Irving.
2.       Ingemar Stenmark. Stenis eller nån annan av det riktigt stora svenska idrottsprofilerna skulle göra att jag skulle kolla (lite iaf). Speciellt någon som är en riktigt tävlingsgalning och som är med för att vinna och inte bara för att visa upp sig för TV-publiken.
3.       Gunilla Persson. Skulle det inte vara underbart att se denna totalgalna Hollywoodfru i detta program. Skulle kunna bli en TV-klassiker.
4.       Filip eller Fredrik. Det lär ju aldrig inträffa men med någon av desa herrar så skulle det bli klart underhållande.
5.       Göran Persson. Han eller nån annan avdankad politiker skulle vara kul att se. Tänk att se en halvfet Persson glida fram med ett överlägset flin över dansgolvet och sen bli totalt dissad av domarna.

Det var dagens korta lista, tack och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar