Summa sidvisningar

2013-04-19

Städer jag vill åka till

Imorgon ska jag och ett gäng gamla kompisar träffas för att eventuellt planera in en höstresa. Vi var i Berlin i höstas och det var lyckat så jag hoppas att vi får till en resa till hösten me. Nu med två småbarn, ett jobb som tar sjukt mycket tid och ett hus att sköta om så är den egna tiden minimal och då är det kul att ha något att se fram emot. Jag kan inte säga att jag är särskilt berest och det finns många städer som jag skulle vilja åka till och är kommer en lista över några sådana städer.
1.       Rom. Rätt pinsamt att jag inte varit i Italiens huvudstad så självklart skulle jag inte tacka nej till att åka dit.
2.       Reykjavik. Island har alltid lockat mig och väl där så måste man ju såklart hänga i huvudstaden som iaf innan alla ekonomiska problem var en stor partystad
3.       Monte Carlo. Jag vet egentligen inte om det är så mycket att se men det finns ju så mycket som man har hört om staden och så många ”kändisar” som bor där så dit skulle jag verkligen vilja åka.
4.       Budapest. en stad, precis som Rom, som man borde ha varit i men så är det inte så dit åker jag gärna.
5.       Istanbul. Har hört så mycket cool om denna stad så dit måste jag bara åka nån gång.
Det var allt från mig för denna gång. Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Heja Mats!
    Oh, så roligt det låter med en höstresa till en av städerna. Jag /vi har inte varit i Reykjavik men i de andra. Alla är superintressanta.

    SvaraRadera