Summa sidvisningar

2011-06-10

Sommar

Idag var det sommaravslutning på skolan och det blev en trevlig föreställning Så var det ju jag som var ansvarig och då blir det oftast bra. Hade så klart bra hjälp av musik-Anders och de elever som medverkade.. Nu är det en arbetsvecka kvar innan det blir sju veckors härlig ledighet. Var inne på lite olika vinklar vad det gäller skolavslutningar till dagens inlägg men det lev liksom inget bra så dagens lista blir helt enkelt Varför sommaren är så mycket bättre än alla andra årstider!!!

1. Utekvällar. Då menar jag inte en lördagkväll på flurran utan att bara sitta ute på altanen och njuta av att solen är uppe sent och att man slipper frysa.
2. Bada. Har blivit mindre och mindre de senaste åren men nu när barnen blir äldre så hoppas jag att det blir mer av den varan.
3. Grilla. Jag älskar att grilla och skulle gärna göra det varje dag om det fanns möjligheter. De olika varianterna är oändliga. Grillat är godast helt enkelt!
4. Jobba i trädgården. Ok ogräsbekämpning kanske inte ligger högst upp på listan men mycket annat är ganska så kul att göra och ha en fin trädgård är ju viktigt!
5. Vädret. Denna punkt måste bara vara med. Detta är ju själva huvudpunkten varför sommaren är så bäst. Solen och värmen gör ju att man mår så himla mycket bättre!!

Imorgon så tror jag att det blir en TV-lista!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar