Summa sidvisningar

2011-08-24

Denna höst ska jag inte se..

Ja jag skrev lite ju lite igår om höstens "TV-måsten. Idag kommer jag att lista de programmen som jag inte kommer att kolla på även om nån låser fast mig i TV-fåtöljen. Det handlar både om program som gått förr och nya.

1. Maestro. När jag hör ordet tänker jag på en karaktär i Seinfeld som Elaine datade som vägrade att kalla sig annat än Maestro men detta är alltså en serie där sex svenskar ska lära sig att dirigera. Ohyggligt konstig idé och fruktansvärt ointressant..
2. Dobidoo. Har tidigare nämnt detta och likadana program. har otroligt svårt för detta klämkäcka där vissa av artisterna verkade gå på uppåttjack.
3. Fångarna på fortet. Ja nu säger jag emot mig själv eftersom jag brukar gilla gamla trygga grejer men detta känns så otroligt tjatigt. Det går liksom inte att göra så mycket av detta. Det är ju samma celler och uppdrag  som de gjorde för 20 år sedan. Förstår att kändisarna tycker att det är trevligt med lite gratissemester i Frankrike och leka lite en dag men det behövs ju inte visas på TV.
4. Bonde säker fru, Ensam ung kvinna söker, kär och galen.. har extremt svårt för kärleks och datingprogram. Tycker oftast att det bara blir pinsamt och konstlat och så vet man ju att ganska så mycket är fejk för att det ska bli bra TV.
5. "Nya" 2 1/2 men. Kommer säkert vara nyfiken på hur det kommer funka med Aston Kutcher istället för Charlie Sheen men har svårt att se att jag kommer följa serien då Sheen är den som har burit upp det hela och som jag skrev för någon dag sen så har jag itne mycket till övers för herr Kutcher..

Ny lista imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar