Summa sidvisningar

2011-08-23

Höst..

Först och främst: Passerade 3000 besökare nu idag (eller igår). Kul, men jag hade nog ändå hoppats att jag skulle ha lite mer träffar. 3000 träffar har väl Kissie på en halvtimme ungefär. Får skriva nåt utmanande i rubriken så jag får många sökningar via Google (elle Alta Vista om det finns fortfarande ;))

Ja nu känns det som om hösten verkligen är på gång, speciellt med alla regn som kommit de senaste tiden. Hoppas att det kan bli nån till fin vecka så man kan njta av den sista solen innan det är dags för sju månader i dvala.. Varje år vid denna tidpunkt så gör TV-kanalerna mycket reklam för höstens programnyheter och en del blir man klart sugen på att se, annat känns det som om det går att vara utan utan några som helst problem.Tänkte göra en lista idag på vad som jag tänker försöka se i höst (det kommer säkert inte att bli så) och imorgon kommer en lista på vad som absolut inte behövs ses..

1. Breaking news. Eftersom jag är en stor Filip & Fredrik fantast så hae jag sett fram emot detta och det var helt klart sevärt. Synd bara att det sänds så sent (22.00 mån-tor)
2. Robinson. Kan inte hjälpa det men jag har svårt att hålla mig borta från denna serie trots att det är sjuttiofjortonde säsongen. Tycker att det blev en klar förbättring när Paolo Roberto kom in som programledare.
3. Tack för musiken. Tyvärr så missade jag första programmet. Ska försöka se det i fortsättningen. Känns som en kul programidé och det var en del spännande artister.
4. Desperate housewives. Enda serien som jag följer och eftersom denna säsong, nummer åtta, blir det sista så blir det exttra spännande att följa med i vad som händer på Wisteria Lane.
5. Så mycket bättre. ja jag vet, det blev lite för många "gamla" program på listan men jag är vanemänniska och gillar det som jag känner igen och det som känns tryggt. Detta koncept funkade super förra året så jag tror att det kan bli en riktig höjdare även denna säsong..

Ny lista imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar