Summa sidvisningar

2012-04-27

Att göra en fredagskväll

För nån vecka sen så dissade jag Let´s dance och det kommer jag att fortsätta göra. Ok om de får Gessle eller Stefan Holm att ställa upp så kanske jag kollar.. Jag hur slipper man då detta dravel. Ja nu föll det sig så att Konrad verkar ha lite problem med sovandet så Pernilla tog ut han på promenad så då var jag snabb att byta kanal men alla kanske inte har den möjligheten. Här kommer iaf en lista på vad man kan göra en fredagskväll som denna istället för att kolla på TV4.

1. Läs nya numret av magasinet Offside. Tycker inte att det håller riktigt lika hög klass som för nåt år sen men det är fortfarande det bästa som finns att läsa i Sverige. Om fotboll, så klart, men på ett väldigt annorlunda sätt. Få idolporträtt och referat från stora händelser utan mer djupgående och träffar med intressanta profiler.
2. Byt kanal/byt TV. TV4 sport visar t.ex. Brage-Bajen, bra mycket roligare. Femman kör AFV. T.o.m. videosar med tjocka amerikaner som gör bort sig är roligare..
3. Lyssna på nya Kentskivan. Vissa låtar är bland det bästa de gjort sen Isola. Lyssna och träna in texterna innan sommarens turné.
4. Spela wordfeud. Ja jag börjar faktiskt tröttna lite efter ett drygt halvårs spelande men vissa av motståndarna är det fortfarande skitkul att spela med.
5. Kolla in youtubeklipp på "So you think you can dance". Här snackar vi riktiga dansare som är sjukt duktiga och en rolig jury som inte tar sig själva på så stort allvar.. Om man nu måste kolla på nåt med dans är detta grejen, vissa deltagarna gör helt sjuka saker.

Tack för idag, återkommer under helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar